Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Milnicek.cz, který provozuje:

ALKOR MP s.r.o.
IČO: 25158180
DIČ: CZ25158180
Sídlo: Žerotínova 483/1, 370 04 České Budějovice
(dále jen „prodávající“ nebo „my“)

Kupujícím je buď spotřebitel, nebo podnikatel, který učiní objednávku prostřednictvím tohoto e-shopu (dále jen „kupující“).


2. Informace o zboží

Na e-shopu prodáváme zejména cedulky a dekorace s individuálním motivem, které jsou vždy vyráběny na základě přání zákazníka.

Každý výrobek je jedinečný, připravován dle zadaného textu, barvy, rozměrů, případně jiných parametrů, které zadává kupující v objednávce.


3. Uzavření kupní smlouvy

Odesláním objednávky potvrzuje kupující svůj závazek objednané zboží odebrat a zaplatit. Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku přijetí potvrzení objednávky ze strany prodávajícího.


4. Cena a platební podmínky

Cena zboží je vždy uvedena u konkrétního produktu. Kupující může zaplatit předem (bankovním převodem, online platební bránou) nebo na dobírku, pokud je tato možnost dostupná.


5. Dodací podmínky

Zboží je zpravidla expedováno do 5–10 pracovních dnů od potvrzení objednávky, nebo dle individuální domluvy. Vzhledem k zakázkové povaze výrobků může být dodací lhůta prodloužena.

Zboží je doručováno prostřednictvím přepravních služeb na adresu uvedenou kupujícím.


6. Odstoupení od smlouvy

6.1. Výjimka z práva na odstoupení – zakázková výroba

V souladu s § 1837 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, není možné odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů v případě, že:

„bylo zboží upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu“.

To se týká všech našich produktů, neboť jsou vyráběny na zakázku podle individuálního zadání kupujícího (např. jméno, datum, osobní motiv nebo barva). Takové zboží není možné vrátit, protože jej nelze dále prodat jinému zákazníkovi.

6.2. Reklamace vadného zboží

Tím není dotčeno právo kupujícího na reklamaci vadného zboží. Pokud je produkt poškozený, neodpovídá specifikaci, nebo má jinou vadu, má kupující právo na opravu, výměnu nebo vrácení peněz, dle podmínek zákona.


7. Práva z vadného plnění (reklamace)

Kupující je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění, pokud má zboží vady, a to do 24 měsíců od převzetí.

Reklamaci můžete uplatnit e-mailem na: [doplnit e-mail] nebo písemně na adresu sídla společnosti.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.


8. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR. Podrobnosti naleznete v samostatném dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.


9. Mimosoudní řešení sporů

Kupující má právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.


10. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od [doplnit datum].

Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky měnit. Aktuální verze bude vždy dostupná na webových stránkách Milnicek.cz.

Nákupní košík
Přejít nahoru